Thursday, August 20, 2009


tjenalena.

nu är jag lycklig. lyrisk! jag har nämligen hamnat i världens bästa team. jag kan verkligen vara mig själv, ha koll, skratta, fokusera, allt så samma gång! Hur ofta händer det? Rätt ofta, om jag tänker efter. Tänk, vad mysigt att få vara glad på sin arbetsplats! Det gör liksom heta trötthetsgrejen mer överkomlig. man orkar med, det är värt det. ovärderligt.

jag ska lätt dricka öl ikväll, bara mysa och höra om allt hannah gjort. pepp!

saknar Zorro. han är fin, och ska med mig till Hundby i helgen, hurra! Vi hängde verkligen intensivt under sommaren tack vare flexibla arbetstimmar. Han var med och fjällvandrade! Det var paradiset. Jag vill bara gosa in mig i honom och mysa järnet. Mmmm.

Jens är världens bästa. Han skapade "kärleksringen", där han omslöt mig och vips var den zonen kärleksringen. Bästa grejen! Älskar honom.

Skål!

No comments:

Post a Comment